"Любезна регистратура" през май отличи двама регистратори

06 Юни 2017 г.
От началото на месец май Диагностично-консултативен център „Вита“ започна кампания „Любезна регистратура“.  Целта на инициативата е да стимулира обратната връзка от пациентите и да подобри работата на регистратура. Всеки пациент на „Вита“  може да даде оценката си за работата на регистраторите на "Вита" чрез анкетната форма на сайта (www.vita.bg -Място за Вашите коментари и препоръки), или на фб страницата на „Вита“ (www.facebook.com/VITA.page/). През месец май титлата "Любезен служител" пациентите на "Вита" дадоха на Десислава Цветкова и Димитрина Дойчева.
"От началото на кампанията ежедневно получаваме коментари от пациентите. Ценим мнението им за посещението и престоя в нашето лечебно заведение. За нас е важно отношението да е добро от първичния контакт - дали по телефона, или елементарното "Добро утро", до момента, в който пациентът напусне поликлиниката или болницата. Затова благодаря и на нашите регистратори за старанието. През май получихме поименни похвали за работата и отношението на Дими и Деси. Затова те са с титлата "Любезен служител" на "Вита" за м. май и ще получат и паричен бонус,“ коментира д-р Анна Савчева, медицински управител на ДКЦ „Вита“.
ДКЦ и МБАЛ "Вита" канят своите пациенти да продължат да се включват в кампанията "Любезна регистратура" и да оценяват работата на регистраторите. Своите коментари и препоръки може да оставите на чрез анкетната форма на сайта (www.vita.bg -Място за Вашите коментари и препоръки), или на фб страницата на „Вита“ (www.facebook.com/VITA.page/).

Свързани материали:
}

РОДЕНИ БЕБЕТА В БОЛНИЦА ВИТА

5369
Ортопедично отделение
Херния Център
Простата Център
Ин Витро Център
Естетик Център
СТМ Вита Инженеринг
Партньори